<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d20986705\x26blogName\x3dAdArena+SEX+SELLS++(Advertising+and+D...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://adarena.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsk_SK\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://adarena.blogspot.com/\x26vt\x3d-6624824622041787072', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe", messageHandlersFilter: gapi.iframes.CROSS_ORIGIN_IFRAMES_FILTER, messageHandlers: { 'blogger-ping': function() {} } }); } }); </script>



Guerilla & Viral: Voľby

0 comments



Počas posledných volieb v meste Quebec pridala spoločnosť Henri Vezina Menswear k všadeprítomným printom kandidátov trochu svojej elegancie.
Agentúra: BOS, Montreal.

via: frederiksamuel


Print: Unlimited Offers

0 comments



via: lgarcia


Online: "Dominate Winter"

0 comments


Kanadská agentúra Taxi pripravila výbornú webovú prezentáciu pre MINI Cooper. Web pokračuje v koncepte DOMINATE. Tentoraz: "Dominate Winter". "Click as hard as you like", tak vás privíta latexová dievočka s bičíkom. Mini je aktuálne vybavené kompletnou výbavou pre zimu. Každý jeden benefit je kominkovaný názorne a pritom si zachováva iróniu a nevtieravosť. Vyskúšajte si svoju dominaciu na stránke MINI.


via: MINI



Nevadí mi, keď sa v reklame používajú princípy odpozerané z filmov, kníh, video klipov alebo iných diel. Je to normálna inšpirácia. Ale vadí mi, ak sa vykrádajú nápady a najmä, ak sú takéto reklamy navyše aj ocenené.Hovorím o víťazoch súťaže Zaži dotyk slávy so Zlatým bažantom, o ktorej písali aj v januárových Stratégiach. Táto súťaž sa koná už druhý rok v rámci MFF Bratislava.

Ide o súťaž amatérskych TV spotov vymyslených a nakrútených podľa zadania do 70 hodín od briefingu.Minulý rok vyhral spot, ktorý nespĺňal podmienky briefu (aktívna účasť Bratislavy v spote znamenala prostoduchý a nezmyselný titulok á la X-Files na úvod spotu), tento rok je víťazom
čistokrvný plagiát.Chlapci z Inside Out studia totiž jednoducho zobrali animáciu á la South Park (s čim by som ešte nemal najmenší problém) a použili ju na vykradnutie ideí dvoch aktuálnych spotov – Renault Megan a Sprite.

A tak nás v spote postavička prezentátora najprv ubezpečí, že nás nehodlá ohurovať reklamnými efektami ako sú výbuchy (poznáte zo spotu Renault Megan – ... a na záver ešte logo) a následne predstaví svojho asistenta, ktorý bude zastupovať „Nudu“, aby mu na hlavu pustil balík plechoviek piva a tým dokázal, že „Nuda nemá šancu“ (poznáte zo spotu Sprite – Smäd nikdy nevyhrá).Hanbu si však nenesú iba autori sami. Delia sa o ňu s porotou, v ktorej bohužiaľ sedeli hlavne ľudia, ktorí by to mali vedieť – Martin Mazág (šéfredaktor Stratégií, ktorý navyše v svojom článku tvrdí, že víťazný spot „by sa bez hanby mohol okamžite nasadiť do médií.“)



Autor: Radovan Grežo


Advergame: Virgin, riešenie

0 comments


Vašou úlohou bolo nájsť 74 hudobných skupín skrytých v obrázku. Stačí naň kliknúť a dozviete sa riešenie.

Via: heavy


Print: Banned

0 comments


Tento milý print na film Rogera Avaryho, Rules of Attraction, bol v USA zakázaný.


Harvey Nichols tiež. Prezmenu v UK.

via: bestrejectedadvertising


Outdoor: Mini Extreme

0 comments

Dať model auta na stenu je už pomaly klišé. Na tomto outdoore je zaujímavé to, že autíčko MINI Cooper sa im odtrhlo. Nikto nebol zranený. Extreme winter performance.


via: billboardom


Print: Morfická?

0 comments


Agentúra: Goldammer (Germany) 2005


Agentúra: Saatchi & Saatchi Simko (Switzerland)2005

via: mapage


Print: Antonia Boutique, woman only.

0 comments



Agentúra Red Cell Miláno.

Via: Coloribus.


TV ADS: Click - Honda Choir

0 comments

Predčasom som písal o novom spote pre Hondu -Choir.
Tento týždeň wieden + kennedy London zverejnili zaujímavú informáciu: "804,000 people watched our Civic 'Choir' ad ad online last week. Not bad. The viewing figures have been so high that they have needed to host the ad on a different server from the rest of their site in order to cope with demand. "




via: wklondon


Outdoor: 3D Advertising

0 comments

Ešte v októbri 2005 použil Lexus na Times Square a v ďalších top lokáciách USA 3D video technológiu. Vtedy videli okoloidúci vo výklade Lexus v životnej veľkosti, s ktorým mohli otáčať, meniť mu farbu, prehrávať 3D videá. Použitím hologramu sa zaručilo, že 3D efekt bol viditeľný každému. Pozrite si prezentačný klip.




Že nešlo len o výstrelok potvrdil berlínsky obchod s módou The Spunker. Aktuálne použili hologram modelky, prezliekajúcej sa priamo vo výklade. Pozrite si výsledok.


Oba hologramy vytvorila spoločnosť Vizoo – advanced video design.



Via: Vizoo


TV ADS: AXE- Shower

0 comments



Čo vám pomôže keď sa potíte prúdmi potu? Doslova. Hernan Ponce & Raffaele Davilla z Vega Olmos Ponce, agentúry z Buenos Aires, nám to ukázali. Spot režíroval Lionel Goldstein z Czar. Goldstein robil aj spot pre Dexiu o chlapcovi so zázračným akné, z ktorého sa dalo čítať ako z brailovho písma.
Pozrite si AXE SHOWER a Golsteinove práce na Czar.



Via: Czar


Advergame: Joe potrebuje umyť

0 comments

Belgické štúdio Nascom pripravilo pre zubnú pastu Theramed advergame, v ktorej Joe potrebuje vybieliť zuby do siedmych dní. Theramed to dokáže...


Via: adverblog


Print: Club 18-30

0 comments


Design: Serial Cut™

0 comments

Dizajn pre výstavu o módnych ilustrátoroch pre Circulo de Bellas Artes v Madride.
Autor: štúdio Serial Cut™ z Madridu.



via: Serial Cut


Design: “ADHEMAS”

1 comments


PROFIL
ADEMILSON BATISTA DA SILVA “ADHEMAS”
ART DIRECTOR AND GRAPHIC DESIGNER
24 YEARS OLD


WORK
AlmapBBDO - Sao Paulo Brazil - (2003 - Today)
Art Director
Pepsi, AMBEV, Volkswagen, Whiskas, Havaianas, Abril


AWARDS
Cannes Festival - Brazilian Young Creative 2003 and 5 Cyberlions Short List
LIAA - Gold Statuet
One Show - 1 Merit
MSN/MMOnline - 1 Silver and 1 Bronze awards


LINK
ADHEMAS


Print: Aero Metrics

0 comments

Poznáte to. Air Freshenner Too Strong!





Agentúra: Borders Perrin Norrander, Portland


Outdoor: Yahoo Local

0 comments

Billboard v Hollywoode pre novú službu Yahoo: Lokálny servis.

Agentúra: Ogilvy One



Ak si študent a máš kreatívne myslenie:
- vymysli cool reklamu na auto SMART
- pošli ju do súťaže
„Be smart and Win a SMART“
- vyhraj štipendium v programe
MBA na City University
a ďalšie ceny


Bližšie informácie na http://www.vsm.sk/ , http://www.csob.sk/ alebo e-mailom smart@vsm.sk.

Pozor:
Súťaž je určená len pre študentov bratislavských fakúlt so zameraním na manažment a ekonómiu.


Outdoor: Streetball

1 comments

Eletrobràs. Oficiálny sponzor brazílskeho basketbalového tímu.




via: adverbox


Outdoor: High time for a fitness

0 comments


Ktovie koľko hodín (sekúnd) by vydržal na našich uliciach.

via: Publicis, Zurich



„... you can still sing it.“

It's been a long time since the last time I've heard this one. But checking out a collection of corporate anthems, it's the first thing that comes to mind. But more surprising than some of the poetical twists of lyrics the likes even Barbara Streisand couldn't mean seriously si the fact that among the Dutch Association of Accountants and KPMG, you'll also find anthems from brands the likes of Apple, SonyEricsson or Nvidia. The only break you'll get is from OpenSource groups who at least don't take the anthems seriously.


So go ahead, listen to the motivational ballads produced by wicked HR departments and maybe you'll realize Backstreet boys aren't actually that bad.

Autor: Radovan Grežo


Advergame: Koľko ste našli kapiel?

0 comments

Znovu sa vraciam k jednej výbornej advergame vytvorenej operátorom Virgin pre Heavy.com. Vašou úlohou bolo nájsť 74 hudobných skupín skrytých v obrázku. Skúste to ešte raz a vyzvite aj svojich priateľov.
Na budúci týždeň uverejním obrázok s označenými kapelami.





Via: heavy


Print: Art Direction

0 comments



link: viauno


Print: Karate škola

0 comments



Autor: Sambit Mohanty. Ocenenie: Abby Gold a New York Silver!

via: abby gold


New Media: Kondicionér

0 comments

Preklad: 'Tangles' Switch to Rejoice Conditioner
Autor: art director z Leo Burnett, Bangkok - Somak Chaudhury.




Link: Leo Burnett


Guerilla & Viral: Urban Ammunition

0 comments

Viac ako 9000 fotiek nastrihaných tak, že simulujú video. A k tomu dobrá hudba.
Pozrite si na heavyammnition





Via: heavyammnition


Outdoors: Nestlé birds

0 comments


Prints: Vonderbra

0 comments


New Media: Nail Biter?

0 comments





Agentúra: Jung von Matt, Berlin.


Social: Speed down 2

0 comments


Social: Speed down!

0 comments


Copy: "In town, car accidents don't just happen to cars. Drive Safe".


TV ADS: Virgin "Xmas Miracle"

0 comments


Odkaz na dva neuveritelné spoty tu!!

Virgin Mobile: "Reindeer"
Agency: Lowe Roche
Director: The Perlorian Brothers
Production: Reginald Pike


TV ADS: Civím na CIVIC a grrr

1 comments

Wieden + Kennedy Londýn predstavil novú kampaň na Hondu. Určite sa pamätáte na veľúspešné Grrr. Aj teraz som očakával, že mi agentúra nový Civic „predá“.
Spot má názov “Choir” a v podstate ide o 120 sekundový human beat box performance.
Je inovatívny..., ale pocit: „to chcem“ sa nedostavil.
Auto mi takmer neukázali a nebolo mi ani jasné, čo mi nový Civic prináša. Ešte aj fór s imitovaním zvukov mi bol prezradený okamžite. Rozumiem, že trh je vyspelý a pôjde na web, kde sa mu všetko naflashuje. Ale keď raz získam pozornosť, prečo to nevyužiť naplno?
Rozpačito na mňa pôsobila už brandová kampaň “Impossible Dream”.
Je chyba len v mojom prijímači?

Posúďte sami.

Kliknite si na stránku Honda Civic.





via: adhunt, Honda Civic


Advergame: The Paparazzi

1 comments

Pod Design pripravila advergame "Paparazzi- Adventures On The Red Carpet".
V hre fotíte celebrity a za dobré fotky dostávate body. Škoda že Peerflix je online peer-to-peer servis, ktorý umožňuje svojim členom legálne si vymieňať a predávať DVD a hra s tým v podstate nesúvisí. Peerflix túto službu poskytuje od roku 2004, čo je príliš krátko na to, aby si mohol dovoliť takýto štýl kampane. Potenciál hry, ktorú si za prvé dva týždne zahralo cez 100,000 návštevníkov, tak nebol využitý dostatočne.








Via: Pod Design a adverblog


Advergame: Panasonic - Gyrorunner

0 comments

Jedna z mála advergames v ktorej môžete vyhrať skutočné ceny a nielen získať body. A jedna z mála, ktorá sa dostala medzi rebríčky najhranejších on-line games. Škode že nieje viac o produkte a technológii ktorú propaguje.
Hru pripravil Inbox Digital pre Panasonic a jeho Lumix. Volá sa gyrorunner.




via: Inbox Digital


Mobile: Váš posledný hovor

0 comments


V týchto dňoch fanúšíkovia Stephena Kinga dostali sms s textom: "The next call you take may be your last... Join the Stephen King VIP Club at http://www.cellthebook.com/."
Na tejto stránke sa dozviete viac o jeho novom románe – CELL. Taktiež si môžete stiahnuť zvonenia, wallpapery na mobil, alebo zaslať priateľovi výstražnú sms. Pekné na tejto komunikácii je prepojenie deja a média. Príbeh má totiž podtitul: Civilization doesn't end with a bang or a whimper. It ends with a call on your cell phone.
Sms bola zaslaná len tým, ktorí s tým predtým súhlasili.






via: cellthebook



Web AdArena

Advertising and Design Inspiration

  • Profil
  • FAQ
  • Submit your work!


  • Blogarama Google PR™ - Post your Page Rank with MyGooglePageRank.com