0 comments
Published utorok, januára 31, 2006 by Michal Pastier.
Počas posledných volieb v meste Quebec pridala spoločnosť Henri Vezina Menswear k všadeprítomným printom kandidátov trochu svojej elegancie.
Agentúra:
BOS, Montreal.
via: frederiksamuel
Kanadská agentúra
Taxi pripravila výbornú webovú prezentáciu pre MINI Cooper. Web pokračuje v koncepte DOMINATE. Tentoraz: "Dominate Winter". "Click as hard as you like", tak vás privíta latexová dievočka s bičíkom. Mini je aktuálne vybavené kompletnou výbavou pre zimu. Každý jeden benefit je kominkovaný názorne a pritom si zachováva iróniu a nevtieravosť. Vyskúšajte si svoju dominaciu na stránke
MINI.
via: MINI
0 comments
Published pondelok, januára 30, 2006 by Michal Pastier.
Vašou úlohou bolo nájsť 74 hudobných skupín skrytých v obrázku. Stačí naň kliknúť a dozviete sa riešenie.
Via: heavy
Tento milý print na film Rogera Avaryho, Rules of Attraction, bol v USA zakázaný.
Harvey Nichols tiež. Prezmenu v UK.
via: bestrejectedadvertising
Dať model auta na stenu je už pomaly klišé. Na tomto outdoore je zaujímavé to, že autíčko MINI Cooper sa im odtrhlo. Nikto nebol zranený. Extreme winter performance.
via: billboardom
Agentúra: Goldammer (Germany) 2005
Agentúra: Saatchi & Saatchi Simko (Switzerland)2005
via: mapage
0 comments
Published nedeľa, januára 29, 2006 by Michal Pastier.
Agentúra Red Cell Miláno.
Via: Coloribus.
0 comments
Published sobota, januára 28, 2006 by Michal Pastier.
Predčasom som písal o novom spote pre Hondu -Choir.
Tento týždeň wieden + kennedy London zverejnili zaujímavú informáciu: "804,000 people watched our Civic 'Choir' ad ad online last week. Not bad. The viewing figures have been so high that they have needed to host the ad on a different server from the rest of their site in order to cope with demand. "
via: wklondon
Ešte v októbri 2005 použil Lexus na Times Square a v ďalších top lokáciách USA 3D video technológiu. Vtedy videli okoloidúci vo výklade Lexus v životnej veľkosti, s ktorým mohli otáčať, meniť mu farbu, prehrávať 3D videá. Použitím hologramu sa zaručilo, že 3D efekt bol viditeľný každému. Pozrite si prezentačný klip.
Že nešlo len o výstrelok potvrdil berlínsky obchod s módou The Spunker. Aktuálne použili hologram modelky, prezliekajúcej sa priamo vo výklade. Pozrite si výsledok.
Oba hologramy vytvorila spoločnosť Vizoo – advanced video design.
Via: Vizoo
Čo vám pomôže keď sa potíte prúdmi potu? Doslova. Hernan Ponce & Raffaele Davilla z Vega Olmos Ponce, agentúry z Buenos Aires, nám to ukázali. Spot režíroval Lionel Goldstein z Czar. Goldstein robil aj spot pre Dexiu o chlapcovi so zázračným akné, z ktorého sa dalo čítať ako z brailovho písma.
Pozrite si
AXE SHOWER a Golsteinove práce na
Czar.
Via: Czar
0 comments
Published piatok, januára 27, 2006 by Michal Pastier.
Belgické štúdio
Nascom pripravilo pre zubnú pastu Theramed
advergame, v ktorej Joe potrebuje vybieliť zuby do siedmych dní. Theramed to dokáže...
Via: adverblog
Dizajn pre výstavu o módnych ilustrátoroch pre Circulo de Bellas Artes v Madride.
Autor: štúdio Serial Cut™ z Madridu.
via: Serial Cut
Poznáte to. Air Freshenner Too Strong!
Agentúra:
Borders Perrin Norrander, Portland
Billboard v Hollywoode pre novú službu Yahoo: Lokálny servis.
Agentúra: Ogilvy One
Ak si študent a máš kreatívne myslenie:
- vymysli cool reklamu na auto SMART
- pošli ju do súťaže
„Be smart and Win a SMART“
- vyhraj štipendium v programe
MBA na City University
a ďalšie ceny
Bližšie informácie na
http://www.vsm.sk/ ,
http://www.csob.sk/ alebo e-mailom
smart@vsm.sk.
Pozor:
Súťaž je určená len pre študentov bratislavských fakúlt so zameraním na manažment a ekonómiu.
1 comments
Published štvrtok, januára 26, 2006 by Michal Pastier.
Eletrobràs. Oficiálny sponzor brazílskeho basketbalového tímu.
via: adverbox
Ktovie koľko hodín (sekúnd) by vydržal na našich uliciach.
via: Publicis, Zurich
„... you can still sing it.“
It's been a long time since the last time I've heard this one. But checking out a collection of corporate anthems, it's the first thing that comes to mind. But more surprising than some of the poetical twists of lyrics the likes even Barbara Streisand couldn't mean seriously si the fact that among the Dutch Association of Accountants and KPMG, you'll also find anthems from brands the likes of Apple, SonyEricsson or Nvidia. The only break you'll get is from OpenSource groups who at least don't take the anthems seriously.
So go ahead, listen to the motivational ballads produced by wicked HR departments and maybe you'll realize Backstreet boys aren't actually that bad.
Autor: Radovan Grežo
0 comments
Published streda, januára 25, 2006 by Michal Pastier.
Znovu sa vraciam k jednej výbornej
advergame vytvorenej operátorom Virgin pre Heavy.com. Vašou úlohou bolo nájsť 74 hudobných skupín skrytých v obrázku. Skúste to ešte raz a vyzvite aj svojich priateľov.
Na budúci týždeň uverejním obrázok s označenými kapelami.
Via: heavy
Autor: Sambit Mohanty. Ocenenie: Abby Gold a New York Silver!
via: abby gold
Preklad: 'Tangles' Switch to Rejoice Conditioner
Autor: art director z Leo Burnett, Bangkok - Somak Chaudhury.
Link: Leo Burnett
Viac ako 9000 fotiek nastrihaných tak, že simulujú video. A k tomu dobrá hudba.
Pozrite si na
heavyammnitionVia: heavyammnition
Copy: "In town, car accidents don't just happen to cars. Drive Safe".
Odkaz na dva neuveritelné spoty
tu!!
Virgin Mobile: "Reindeer"
Agency: Lowe Roche
Director: The Perlorian Brothers
Production: Reginald Pike
Wieden + Kennedy Londýn predstavil novú kampaň na Hondu. Určite sa pamätáte na veľúspešné Grrr. Aj teraz som očakával, že mi agentúra nový Civic „predá“.
Spot má názov “
Choir” a v podstate ide o 120 sekundový human beat box performance.
Je inovatívny..., ale pocit: „to chcem“ sa nedostavil.
Auto mi takmer neukázali a nebolo mi ani jasné, čo mi nový Civic prináša. Ešte aj fór s imitovaním zvukov mi bol prezradený okamžite. Rozumiem, že trh je vyspelý a pôjde na web, kde sa mu všetko naflashuje. Ale keď raz získam pozornosť, prečo to nevyužiť naplno?
Rozpačito na mňa pôsobila už brandová kampaň “
Impossible Dream”.
Je chyba len v mojom prijímači?
Posúďte sami.
Kliknite si na stránku
Honda Civic.
via: adhunt, Honda Civic
1 comments
Published utorok, januára 24, 2006 by Michal Pastier.
Pod Design pripravila advergame "
Paparazzi- Adventures On The Red Carpet".
V hre fotíte celebrity a za dobré fotky dostávate body. Škoda že Peerflix je online peer-to-peer servis, ktorý umožňuje svojim členom legálne si vymieňať a predávať DVD a hra s tým v podstate nesúvisí. Peerflix túto službu poskytuje od roku 2004, čo je príliš krátko na to, aby si mohol dovoliť takýto štýl kampane. Potenciál hry, ktorú si za prvé dva týždne zahralo cez 100,000 návštevníkov, tak nebol využitý dostatočne.
Via: Pod Design a adverblog
Jedna z mála advergames v ktorej môžete vyhrať skutočné ceny a nielen získať body. A jedna z mála, ktorá sa dostala medzi rebríčky najhranejších on-line games. Škode že nieje viac o produkte a technológii ktorú propaguje.
Hru pripravil
Inbox Digital pre Panasonic a jeho Lumix. Volá sa
gyrorunner.
via: Inbox Digital
V týchto dňoch fanúšíkovia Stephena Kinga dostali sms s textom: "The next call you take may be your last... Join the Stephen King VIP Club at
http://www.cellthebook.com/."
Na tejto stránke sa dozviete viac o jeho novom románe – CELL. Taktiež si môžete stiahnuť zvonenia, wallpapery na mobil, alebo zaslať priateľovi výstražnú sms. Pekné na tejto komunikácii je prepojenie deja a média. Príbeh má totiž podtitul: Civilization doesn't end with a bang or a whimper. It ends with a call on your cell phone.
Sms bola zaslaná len tým, ktorí s tým predtým súhlasili.
via: cellthebook