TV ADS: Civím na CIVIC a grrr
Published streda, januára 25, 2006 by Michal Pastier | Post to a Friend
Wieden + Kennedy Londýn predstavil novú kampaň na Hondu. Určite sa pamätáte na veľúspešné Grrr. Aj teraz som očakával, že mi agentúra nový Civic „predá“.
Spot má názov “
Choir” a v podstate ide o 120 sekundový human beat box performance.
Je inovatívny..., ale pocit: „to chcem“ sa nedostavil.
Auto mi takmer neukázali a nebolo mi ani jasné, čo mi nový Civic prináša. Ešte aj fór s imitovaním zvukov mi bol prezradený okamžite. Rozumiem, že trh je vyspelý a pôjde na web, kde sa mu všetko naflashuje. Ale keď raz získam pozornosť, prečo to nevyužiť naplno?
Rozpačito na mňa pôsobila už brandová kampaň “
Impossible Dream”.
Je chyba len v mojom prijímači?
Posúďte sami.
Kliknite si na stránku
Honda Civic.
via: adhunt, Honda Civic
co sa tyka reklamy choir na hondu, tak asi zdielame rovnaky nazor. Nema to gule a je to imho prvoplanove.
Napriek tomu odporucam reklamu na hondu, ktora podla mna praveze gule ma a kazdopadne odporucam citat text, ktory je na tej stranke:
http://www.steelcitysfinest.com/HondaAccordAd.htm